אז מה זה צביעת רכב או רכבים לפירוק

אז איך משנים צבעים של מכונית בפוטושופ או פירוק רכבים


הצבע של המכונית שלך אולי לא נראה כמות קונה רכבים לפירוק בטיחות , אבל בצבע בהיר יכול להפחית את הסיכויים שלך להיות בהתרסקות,וצבע כהה יכול להגביר את הסיכון שלך. מחקר גרעיני שנערך בשוודיה מצא כי בכל סוגי גוף הרכב , שיעורי התאונות הנמוכים ביותר שייכים למכוניות ורודות , והיו לי מכוניות שחורות את שיעור התאונות הגבוה ביותר.

אם אתה פשוט לא יכול לראות את עצמך נוהג במכונית הוורודה , לשקול כסף. רכבים לפירוק חוקרי ניו זילנד מצאו כי בתאונות והתנגשויות שיעור פגיעה לנהגים ונוסעים של מכוניות כסופות היה נמוך באופן משמעותי מאשר לכל צבע אחר. המחקר, שפורסם בכתב העת הרפואית הבריטית , גילה גם כי דיירי מכוניות שחורות , חום, ירוקות וסבל ומהשיעור הגבוה ביותר של פציעה.

מעקב על מכוני מחקר לחקר תאונות אוניברסיטת מונאש באוסטרליה הסתכל על יותר מ -500 תאונות דרכים קשות שבו היההרכב להיות נגרר (כלומר , זה הייתי כל כך קשות שזה לא יכול להיות מונע ) ,והעריך סיכוןונזק מנקודת המבט של ראותואור זמין . שימוש במכוניות לבנות כסטנדרט ההשוואה שלהם, חוקרים בדק את שיעור תאונות של מכוניות לפי צבע. הם בדקו את המחירים של מכוניותבצבעים האדומים , צהובים, ירוק , כחול, אפור , חום, שחור , חום, כתום, ורוד, וסגול , ובהשוואה שיעורי התאונות לכלי רכב של כל צבע לזה של מכוניות לבנות.

באופן לא מפתיע , פירוק רכבים הם גילו כי באור היום, צבעים שמדורגים נמוכות במדד השקיפות היו בסיכון גבוה יותר למעורבות תאונה. מכוניות שחורות ואפורות היו בעמדת נחיתות משמעותית במיוחד בהשוואה למכוניות לבנות. היו לי מכוניות שחורותסיכון 12 אחוזים יותר ,ומכוניות אפורותסיכון 11 אחוזים יותר מאשר מכוניות לבנות עשו של להיות מעורב בתאונה . צבע כסף לא הציע הרבה הגנה מפני מעורבות תאונה; מכוניות כסופות היו 10 אחוזים סיכוי גבוהות יותר מאשר לבנה להיכנס תאונות דרכים.

בשעה בין הערבייםושחר, כאשר הראות העניה ביותר , הסיכון למכוניות שחורות זינקלהזדמנות 47 אחוזים יותר מאשרמכונית לבנהלתאונה. סיכון כסף מכוניות " פירוק רכבים גדל בצניעות , עד 15 אחוזים. בחושך מלא , הבדל הסיכון בין צבעים ולבנים היה הרבה פחות , עם מכוניות אדומות להיות 10 אחוזים הסיכוי גבוה יותרלתאונה,ואחוז הכסף 8 מסוכן יותר .

רכביםלפירוק

גורמים רבים מלבד צבע מעורבים בסיכון תאונה, כגון מהירות הרכב , שכרות נהג , עייפות נהג והסחת דעת, מזג אוויר, תנאי כבישורכב תקלה . נהגים טובים מבינים שהם לא יכולים לשלוט בכל הגורמים , ובמיוחד אלה הנוגעים למכונית האחרתוהנהג השני . הם מתמקדים באלה הנמצאים בשליטתם. הצבע של הרכב שלך הוא אחד מאותם גורמים שהם בשליטה שלך ,וכדאי לחשוב על בחירת הצבע של הרכב שלך כדי לשפר פירוק רכבים את הסיכויים שלך ואת נוסעיך הקרובים כל בית.

לא משנה מה הצבע של המכונית שלך , אם אתה או האדם האהוב מעורב בתאונת רכב רצינית , זה חשוב כי אתה מקבל את ייצוג משפטי טוב לעצמך, כדי להיות בטוח שהזכויות שלך מוגנים. כדאי להתייעץ עם עורך דין מנוסה תאונת דרכים בהקדם האפשרי לאחר התאונה .

כתיבת תגובה