פינוי דירה בשכירות כיצד מבצעים?

פינוי דירה בשכירות – אז מה עושים?

אם יש לך דירה אותה אתה משכיר, אתה וודאי מוצף לא פעם בחששות לגיטימיים הן לפני שאתה משכיר את הדירה והן במהלך התקופה שבה אתה משכיר את הדירה לא פעם, דיירי הדירה אותם בחרת, לא בהכרח יהיו אותם האנשים הנחמדים אשר היו כאשר חתמתם חוזה וייתכן מאוד שבבוא הזמן הם יפרו את החוזה, לא ישלמו או כאשר הם יאלצו לצאת מהדירה, הם יעשו בעיות ולא יסכימו לצאת ממנה. בעבר, מקרים מעין אלו היו מקרים שהיוו בעיה רצינית מכיוון שלא היה חוק המעוגן במערכת המשפט המורה על הוצאת דיירים מדירות שכורות בכח. אולם כיום, על ידי עורך דין טוב העוסק בתחום המקרקעין, פינוי דירה בשכירות היא תהליך לגיטימי שניתן להשיג על ידי צו משופט המורה על פינוי דירה תוך 60 ימים, במידה והדייר לא עמד בחובותיו או כאשר הסתיימה תקופת החוזה.

מתי יש צורך להיעזר בשירותיו של עורך דין עבור פינוי דירה בשכירות?

כאמור, לא פעם, לא קל לבחור את הדיירים הטובים ביותר עבור הדירה אותה אתה משכיר. וגם אם חשבת שאתה בוחר את הדיירים הנחמדים והאנושיים ביותר כפי שהם מציגים את עצמם כאשר הם מגיעים להתרשם מהדירה ולחתום על החוזה, לא פעם במהלך התקופה שלאחר חתימת החוזה, אותם דיירים מתגלים כדיירים אשר לא שומרים על הדירה וכן, לא משלמים שכר דירה בזמן או לא משלמים בכלל. דיירים אשר לא עומדים בחוזה, או דיירים אשר ממאנים לצאת מהדירה אותה הם שוכרים בתום החוזה, הם דיירים אשר ניתן נגדם להוציא צו פינוי דירה על ידי עורך דין מקצועי המתמחה בתחום זה. לצורך זה צריך למצוא חברת הובלות שמבצעת פינוי דירות במקצועיות ועובדת בשיתוף  פעולה יחד עם העורך דין .

מדוע כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין עבור פינוי דירה בשכירות?

כאשר מדובר בפינוי דירה בשכירות, אשר דייריה לא מעוניינים לצאת ממנה או לא עומדים בתנאי החוזה, אין ספק שהדבר הטוב ביותר לעשות זה להיעזר בעורך דין, אשר ישיג עבורך על ידי תהליך בירוקרטי קל, צו פינוי לדירה חוקי תוך 60 יום. רק עורך דין לענייני מקרקעין, הבקיא בתחום הנ"ל, ידע כיצד להפוך את התהליך כולו להתיך קל, אשר בעזרתו תוך זמן קצר תוכל לקבל את הדירה שלך בחזרה, מידי אום שוכרים אשר לא רצו לעזוב אותם. כיום בישראל, צו פינוי דירה הוא צו לגיטימי ומקובל עבור כל שוכר אשר לא עומד בתנאי החוזה או לא מעוניין לעזוב את הדירה בתום החוזה. לכן, כדאי ומשתלם לפנות לעורך דין בכל מקרה שבו יש צורך בכך,

כדאי שתדע, שמלכתחילה, בכדי למנוע מצבים בהם אתה מגיע לעימותים עם דיירי הדירה המושכרת, יש צורך להיעזר בשירותי עורך דין עוד במהלך החוזה עצמו. רבים בוחרים להוריד חוזה מהאינטרנט ולבצע את החוזה בינם לבין הדיירים בכוחות עצמם בכדי לחסוך את עלותו של עורך הדין. אולם, בעזרת עורך דין עוד במעמד חתימת החוזה, אשר יהיה נוכח ויערוך את החוזה בין שני הצדדים, תוכל למנוע מעצמך מראש מצבים בהם יידרש לך פינוי דירה מושכרת על ידי צו מיוחד.

לקבלת מידע לגבי חברת הובלות שמבצעת פינוי דירה בחינם ניתן למצוא באתר: פינוידירה.org

מידע נוסף – חוק הגנת הדייר – kolzchut.org.il