מצבר למשאית עד הבית – כמה עולה מצבר איכותי ?

משאית הינה כלי תחבורה המשמש להובלות כבדות ישנם כל מיני סוגי משאיות בגדלין ובצורות שונות עם כח עבודה שונה אחד מן השני. המשאית משמשת למגוון רחב של שימושים שונים בענף התעשיה  טכנולוגיות המשאיות התפתחו לא מעט בשנים האחרונות וניתן כיום אפילו למצוא משאית חשמלית.   כל מי שמחזיק משאית או עובד על משאית יודע שיום עבודה של משאית שווה הרבה כסף ובמקביל הפסד יום עבודה של משאית יכול לגרום להפסד כספי גדול. למשאיות השונות ישנם סוגים שונים של מצברים וגדלים שונים והכל לפי התצרוכת של המשאית ולפי גודלה כאשר המצבר של המשאית שבק חיים ולא ניתן להניע משאית הדבר יכול להביא להפסד של יום עבודה היות ולהבדיל מרכב פרטי לא יתן לגרור משאית אל המוסך בצורה פשוטה והדבר מסובך הרבה יותר מרכב פרטי כמו כן להניע משאית עלח ידי כבלים אינו דבר פשוט בכלל יש צורך בעוד משאית שתגיע להניע את המשאית התקועה וכבר שעות עבודה של שני משאיות שמנסות להניע אחת את השניה מתבזבז.

משאית הובלות קטנה

משאית הובלות קטנה

מצבר למשאית עד הבית

אך כיום כבר אין צורך להפסיד ימי עבודה  או שעות עבודה בגלל מצבר משאית שנתקעת תוכלו לקבל שירות החלפת מצבר למשאית  עד היכן שהמשאית נמצאת פתרון זה יעיל בהרבה יוצר משאר השיטות להחלפת המצבר של המשאית היות ואין צורך לבזבוז מיורת של שעות עבודה ואין צורך כמובן להתאמץ ולנסות להניע את המשאית.

בשיחת טלפון אחת פשוטה יגיעו עד אליכם נציגי החברה אנשי מקצוע מיומנים יחד עם מצברים המתאימים בדיוק לסוג המשאית ותוך כמה דקות תוכלו שוב לחזור ליום עבודה שיגרתי ולא להפסיד כספים מיותרים.

כמה זה יעלה לנו?

בוודאי הרבה חושבים שעבור שירות שכזה המחיר שיבוקש יהיה יקר מן הרגיל אך למעשה ההיפך הגמור הוא הנכון היות וחברתנו עוסקת בתחום המצברים שנים רבות אנו חוסכים עבורכם את פערי התיווך השונים שנמצאים אצל בעלי המוסכים או החנויות השונות המוכרות מצברים למשאיות ורק אצלנו תוכלו לקבל מחרים הזולים ביותר בארץ עבור כל סוגי המצברים למיניהם.

טיפ חשוב מאיתנו: מצבר טוב עולה בהתאם! אנחנו ממליצים מאוד על מצברים של חברת ורטה או שנפ! אז תעשו לעצמכם טובה ותקנו רק מצבר שהוא איכותי במחיר סביר. מצברים טובים עולים בין 400שקלים ל-600 שקלים , ואם אתם מזמינים את הטכנאי עד הבית יעלה לכם תוספת לשל עד 120 שקלים. אבל שווה כל שקל לטווח הארוך!

המחיר אינו מגיע על חשבון הטיב

מצבר למשאית

מצבר למשאית

שלא תטעו לחשוב שכיון שאתם משלמים מחיר זול יחסית הדבר יבוא על חשבון טיב ואיכות המצבר שתקבלו אנו עובדים עם כל סוגי חברות המצברים ונותנים לכם את המצברים האיכותיים ביותר במחירים הזולים ביותר עבור המשאית שלכם כדי שלא תפסידו עוד ימי עבודה יקרים.

תוכלו לקבל פרטים נוספים ומידע חשוב עבור כל סוגי המבצרים הקיימים בשוק באתר matsberim