מכירת מכונית לפירוק

רכב אחרי תאונה למכירה לפירוק – ככה תמסרו את הגרוטאה לפירוק ומהר!

הקטל בכבישים גובה מחיר יקר מידי מתושבי מדינת ישראל בפרט, ומתושבי העולם כולו בכלל. אין ספק שהתוצאה העגומה ביותר של תאונות דרכים הן קרבנות בנפש או פגיעות חמורות בגוף. אמנם נעשים מאמצים ומושקעים משאבים רבים בניסיון להגביר את מערכות הבטיחות ברכבים, לשפר את מערך הכבישים בארץ ולהגביר אכיפה, אך המצב בשטח אינו מרנין כלל. בכל יום ניתן למצוא בחדשות ובעיתונים ידיעות בדבר תאונות שהתרחשו באזורים שונים בארץ. אך גם כאשר התאונה לא גרמה לאסונות, ולא נגרמה אף לא פגיעה קלה באדם, מסתבר כי נגרם נזק מהותי ברכוש. כי רכב שמעורב בתאונה הוא רכב שניזוק. ומדובר בנזקים שעלות התיקון שלהם גבוהה. אז גם אם חברת הביטוח היא זו שמשלמת את המחיר. המחיר קיים.

פירוק רכבים

העברת רכב למתחם פירוק

רכב שיצא מכלל שימוש בגין תאונה

אך במקרים רבים הרכבים שהיו מעורבים בתאונה נפגעו וניזוקו ברמה חמורה, ולאחר התאונה הם הורדו מהכביש ויצאו מכלל שימוש בגין רמת הפגיעה, או בגין אי עמידה בתנאים הנדרשים על ידי המעבדות המוסמכות מטעם משרד הרישוי לבדיקת רכבים. רכב כזה לא יוכל עוד לשמש אתכם בדרכים. ואין ברירה אלא למכור אותו למטרת פירוק. במקרים רבים חברת הביטוח היא זו שמשלמת לבעליו של הרכב שנפגע את עלות הרכב החדש שיחליף את זה שניזוק, והיא זו שמתעסקת עם רכב אחרי תאונה למכירה לפירוק למגרש לפירוק רכבים.

מה עושים ברכב הניזוק?

רכבים שניזוקו בתאונת דרכים עדיין יוכלו להועיל במשהו, התועלת שלהם היא אמנם לא ככלי תחבורה שיכול לנוע ולהניע בכבישים, התועלת היא בכך שהחלקים השלמים שנמצאים בחלקי הרכב השונים עשויים להוות חלקי חילוף מתאימים לרכב דומה. כך שאם ברכב מדגם דומה ארעה תקלה וחשמלאי הרכב אבחן שיש להחליף את אחד מהחלקים, אפשר יהיה להחליף את החלק התקול בחלק אחר ומקורי, מרכב שפורק. אמנם מדובר בחלק משומש ולא חדש, אבל בהיותו מתאים לרכב הוא נחשב למקורי. כי למעשה יצרן הרכב הוא זה שייצר אותו. מי שרכש את הרכב למטרת פירוק יוציא כל חלק שעשוי להועיל או להימכר למטרת תיקון של כלי רכב, ולאחר מכן יועברו השרידים שנותרו למיחזור. הברזל ישמש כחומר גלם לייצור מוצרים אחרים בתעשייה.

מכירת מכונית לפירוק

אז ברכב הזה כנראה כבר לא תיסעו! , ישר לברזל!

מסחר בחלקים משומשים

בכל העולם נעשה שימוש בחלקים משומשים לצורך ביצוע תיקונים. בחלקים אלו משתמשים במוסכים לצורך ביצוע תיקונים בכלי רכב. חלקים אלו נחוצים ביותר ונסחרים תמורת מחיר הולם ( מדובר על מוצרים לדוגמת מראה אחורית לרכב, טמבון לרכב , פנסים, מצברים של משאיות או רכבים פרטיים שעדיין תקינים, סמלים לרכב. כך שגם רכב שיצא מכלל שימוש והוא אינו נושא עוד תעודת רישוי בתוקף, עשוי להועיל לעולם ויכול להכניס רווח כספי. בהיותו שווה ערך בגין החלקים התקינים שהוא טומן בחובו. אמנם יש להבין כי כל כלי רכב בהתאם ליצרן ולמודל שלו יש ערך שונה. הצעת מחיר ניתן לקבל מי שסוחר בתחום של רכב אחרי תאונה למכירה לפירוק.

העלאת רכבים לפירוק

העלאת רכבים וגרירה למוסך פירוק

מעוניינים למכור את הרכב ולקבל כסף מזומן כבר עכשיו? זה אפשרי בהחלט!

פנו למומחים בתחום:

אודות קונה מכוניות לפירוק ניר המהיר

ניר המהיר – שירות קניית מכוניות לפירוק

כתובת: Yoseftal St 5 Lod IL 7136808, יוספטל 5, לוד

טלפון העסק: 052-488-5763

cartrasher צור קשר

CarTrasher רכבים לפירוק – שירות עד בית הלקוח

טלפון העסק: 055-9719-176